Sabtu, 25 Jun 2011

Keluh Kesah Bahagian Satu.

Dah lama gila tak bukak blog. Dah lama gila tak bersosialisasi kat jaringan sosial dan alam maya. dah lama gila tak inbox kawan-kawan jauh dengan cakap-cakap bodoh dan lawak. Dah lama tak tengok video-video youtube. Nak buat keje ilmiah pun susah. Ni semua sebab takde internet.

Kepada yang suka melepaskan tanggungjawab sendiri dengan tak bayar bil, sila fikirkan kesannya kat orang lain okay.

0 ulasan: