Rabu, 25 Februari 2009

Hari Ini Rezeki

Semalam aku hilang purse. Tapi nasib baik hanya ada duit dan lip balm je dalam tu. Walaupun aku sasau jugak duit hilang tapi takpelah (nasib duit tak banyak sgt). Mungkin bukan rezeki aku. Kawan aku penah cakap, anggap je duit kita yang hilang tu kita bayar hutang2 yang kita lupa nak bayar balik. Okla. Aku anggap macamtu la...

Cuti aku dah tamat. Bermakna bermula la semula kehidupan aku sebagai pelajar. Sekarang dah masuk semester 4. Semalam kelas seperti biasa. Yang macam tak biasa ialah bila lecturer buat lawak. Aku ketawa jugak la sebab memang kelakar. Aku cakap macam tak biasa tadi sebab dulu aku ingat lecturer ni skema gaban.

Aku takde ape sangat nak tulis. Sekian sahajalah. Salam sejahtera.

pemergian arwah Hiro utk selamanya

on the way to Ipoh

minor operation on my left leg during holiday. dah tak skt lagi ;)

thanks akak bg cupcakes comel neh..

3 ulasan:

mimie berkata...

kaki ko asal?

tembun berkata...

sue
kak nis ke yg buat tue
lalaalllala

SURAYA berkata...

mimie :kaki aku sakit la.. hehe

tembun : kak anis mne reti wat kek2 ni. kalau dia reti pun kuih lapis bendera tu. tp tak jadi. huahuahua. ni kak lain kasi. kui3