Sabtu, 28 Februari 2009

Setiap Hari Kan.

Setiap hari kan, aku rasa berpusing2. Aku tak pening.
Tapi berpusing2 fikir perkara yang aku fikir perlu ke aku fikir.

Setiap hari kan, aku lupa. Ntah. Mesti ada perkara yang aku lupa nak buat.

Setiap hari kan, aku nak jadi yang lebih baik. Tapi setiap hari kan, aku tak jadi pun.

Setiap hari kan, aku makan.

Khamis, 26 Februari 2009

Heart Still Provoking non a Broken Code.Into Your Heart. Aren't You Feel That?

Dengar EP mereka.Bagi aku best.

Ep tracklist : heart hides, if you dont care you've got ways to go,
lewdly pronounced, coshman(i like this song), provoke, dame, warm-liking song

Rabu, 25 Februari 2009

Hari Ini Rezeki

Semalam aku hilang purse. Tapi nasib baik hanya ada duit dan lip balm je dalam tu. Walaupun aku sasau jugak duit hilang tapi takpelah (nasib duit tak banyak sgt). Mungkin bukan rezeki aku. Kawan aku penah cakap, anggap je duit kita yang hilang tu kita bayar hutang2 yang kita lupa nak bayar balik. Okla. Aku anggap macamtu la...

Cuti aku dah tamat. Bermakna bermula la semula kehidupan aku sebagai pelajar. Sekarang dah masuk semester 4. Semalam kelas seperti biasa. Yang macam tak biasa ialah bila lecturer buat lawak. Aku ketawa jugak la sebab memang kelakar. Aku cakap macam tak biasa tadi sebab dulu aku ingat lecturer ni skema gaban.

Aku takde ape sangat nak tulis. Sekian sahajalah. Salam sejahtera.

pemergian arwah Hiro utk selamanya

on the way to Ipoh

minor operation on my left leg during holiday. dah tak skt lagi ;)

thanks akak bg cupcakes comel neh..