Jumaat, 15 Ogos 2008

tiada idea

harini juga macam semalam. bosan. tapi hari ni saya bangun pun bukan nak pagi.nak tengahari. rasanya semua org penah macamtu. eh, taktaula. mungkin ade yang masih menjaga kesopanan di zaman sekarang. tapi bukanla saya ni seorang yang tak menjaga kesopanan. cuma bangun lambat je habit yang tak leh tinggal. demam adalah perkara yang tak best berlaku harini. tapi orang cakap demam leh hapuskan dosa2 kecik kita. bagusla mcmtu. hehe.. hm.. ape yang sebabkan demam? da banyk kali saya belajar tapi masih lupa. sebenarnya bukan lupa tapi malas nak amik tau. .takpe la. lain kali saya amik tau macamana leh jadi demam. yang saya tau ade kaitan dengan thermostat kat bahagian otak. tu pun kalau betul la. nampaknya demam ni buatkan saya tade idea nak tulis ape. mekasih.

0 ulasan: